"and certainly, We shall test you with something of fear, hunger, loss of wealth, lives and fruits, but give glad tidings to as-Sabirin (the patient ones)-(surah al-Baqarah: 155)

fobiaS!!

ayoyO!
kenapa lah baru2 nih
mcm2 mslh yg melanda
bak tsunami melanda bumi
sekali bah jek
sumer kene..
yg plg xterduga tu
mslhnyer adalah
diTENGOK org laen..

akan ku tenungmu smpai kO tebakO..har5..

dah jadi kefobiaan dah
knp lah amalan cgini tertimpa
kt sy ni..
atO kah sy nih yg terperasan sndiri..
oOoOoO..
susanyer mata..
tp nk wat cmne kan
xkn lah nk g tutup mata yg tgk sy tuh
isk2 xmungkin..
persoalannya
hodoh sgt ker muka sy ni

jgnlah pandang cgitu.. aku pown manusia gak.. cume terbesO jek cket idOng nih..

smpaikan dorg nk tgk smpai ke hujung jalan sy berjalan
xkira jantina laki O pompuan
sama jek
tp bknlah kate sume org yg tgk
cumer terdapat lah segelintir org tu
yg tgk smpai over2..

:owh cong.. knp lh org ramai suka tenung aku sampai aku tkot nk kuO lg dah.. aku malu lah cong.. hodoh sgt ke klo ko tgk muka aku ni..
:bwk besabO je la ek tian.. bnyk2kan berdoa ek tian, ak pown sdeh ngan kondisi ko skg ni.. apalah naseb ko ni kn tian..

tgk sekali pandang, imbas kelip suda la
nk gak kejap2 tgk
kejap2 tgk
diumpamakan kalo jalan kt padang fasir tu
smpai dah xnmpk kelibat sy akan org tuh kejap2 tgk..
ces! adakah mukaku umpama badOt di sarkas

ptOtkah ak dipelikkan kalo ada mata kt kerongkong?

atO umpama manusia berkepala rimau?
adush!! knpa la
nasib ku cegini..
huhu

sdehnyer..

0 comments:


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews