"and certainly, We shall test you with something of fear, hunger, loss of wealth, lives and fruits, but give glad tidings to as-Sabirin (the patient ones)-(surah al-Baqarah: 155)

gigiku tertanggal lagi..


alahai.. cmne lah bini aku leh terjumper buku akaun aku niihh!!!

suami: syg, knp menangis niii?
isteri: saya ada terbaca sebuah buku.. sad ending lah bang..
suami: yeke, buku apa tu yang?
isteri: buku bank abang lah

kiter buat 2 round ek, tkorang tggu sini, nanti jap lg aku amik korang berdua plk..

seorang tok batin hendak keluar ke pekan menaiki motosikalnya, tiba di tengah perjalanan beliau ditahan oleh seorang anak buahnya yg kebetulan hendak ke pekan jugak, lalu ditumpangkannya.. kemudian kelihatan seorang tua menahannya untuk menumpang ke pekan.. ditengah perjalanan ke pekan beliau ditahan pula oleh trafik maka terhasil lah perbualan;
polis: pakcik hendak ke mana?
tok batin: kami hendak ke pekan depan tuu, saya harap tuan carik lah motor lain ye sbb motor saya ni dah xckup nk bawak sorang lg..

hah! silakanlah melahap.. kater ada selera sgt kan kalO tgk muka niihh.. haha

seorang lelaki ingin membuat kejutan untuk teman wanitanya, dia membawa teman wanitanya ke sebuah restoran dan apabila sahaja di mejanya teman wanita itu sgt terkejut;
lelaki: daa.. surprise untuk awak
wanita: apa? semua nih?
lelaki: yerla, saya sediakan semua nih untuk awak..
wanita: awak dah giler ke..
lelaki: eh apa pulak? awak yg cakap awak yg cakap kalO tgk muka saya baru ada selera nak makn kan..kan.. skrg saya dah tempah banyak lauk pauk hanya untuk awak sorang makn lah sambil tgk muka saya gerenti awak ada selera..

oo.. ko nk kerjakan aku ek, meh sini aku yg kerjakan kOu.. ada hati nak bg pilihan kt aku, dier yg ada pompuan keliling pinggang nk salahkn aku laks ek..

sepasang kekasih bergaduh di sebuah taman bunga, lelaki tersebut mengesyaki teman wanitanya mempunyai pasangan kekasih lain lalu dia memberi pilihan kepada kekasihnya itu;
lelaki: saya tahu U ada simpan lelaki lain kan?!
wanita: yer, jadi apa masalah awak?
lelaki: baik! I beri Upilihan sama ada U nak pilih I atau jantan tu! kalO U pilih jantan tuh nahas I kerjakan!

kan senang kalO aku pon je surat2 nih kan.. xpayahlah aku nak g antO rumah ke rumah..ek..

posmen: assalamualaikum.. nih rumah pakcik seman ker?
pakci seman: ha'ah saya lah pakcik semannyer.. apa halnyer..?
posmen: fuuhhh! pening kepala saya nak carik rumah pakcik nih haa..
pakcik seman: alahai encik nih, kenapalah susah2 nak carik rumah saya, apasal tak pos aje!!


slot wanita~
minah: e'eh.. ko baru belik baju gaun nih ek? cantiknyer..
rosmah: ha'ah minah.. cantik ke baju I niih?
minah: isshhh cantik sgt.. vouge gituu.. sesuai sesangat ngan kulit U yg gebu2 tuu..
rosmah: alahai, tq la minah.. I pun bukan pilih sendiri pun baju nih, pekerja butik tuu yg syorkan baju nih, dier cakp sesuai ngan I.. I igt dier memaen jek..
minah: eh okeylah.. mmg sesuai sgt ngan U.. nampk mcm artis lah plk kan..
rosmah: tp I niih bkn muda lg.. nti apa plk org2 sekeliling niih ckp.. tau je lah kan..
minah: alah pedulikan jek dorang tuu, yg penting U bahagia sudeh..
........ dan dgn berjela2 lg perbualan diorang sehinggakan topik asal ditinggalkan sepuluh batu ke belakang..

slot lelaki~
meon: baju baru ek?
cepot: ha'ah semalam belik..

0 comments:


 

Blog Template by Adam Every. Sponsored by Business Web Hosting Reviews